PERHEKERHO

Perhekerho tarjoaa virkistystä, viihtymistä ja virikkeitä lapsille ja aikuisille. Sinne voi tulla kaiken ikäiset lapset vauvoista kouluikäisiin yhdessä vanhemman, isovanhemman tai muun aikuisen kanssa.

Syksyllä 2022 seurakunta järjestää iltaperhekahvilan yhteistyössä MLL Vehmaan yhdistyksen kanssa. Perhekerho kokoontuu 5.9. alkaen maanantaisin klo 17.00-19.00 Vinkkilän seurakuntatalolla (Jampintie 10).

Perhekerhon vetovastuussa vuorottelevat seurakunnan työntekijät ja vapaaehtoiset.

Perhekerhossa saa jakaa ajatuksia ja tunteita lapsiperheiden arjen ongelmista ja vanhemmuudesta. Lapset löytävät leikkiseuraa ja vanhemmat vertaisseuraa.

Perhekerhossa ohjelmaa tarjotaan vuoroin keskustelun ja vapaan yhdessäolon, vuoroin ohjatun leikin ja askartelun muodossa. Ohjelmallisen hetken jälkeen kerhossa on tarjolla iltapalaa hintaan 2 € /perhe.