Info ja asiointi

Tältä sivulla pystyt hakemaan tietoja Vehmaan seurakunnan eri osa-alueista. Laskutukseen, hautapaikkoihin tai muihin hauta-asioihin liittyvissä kysymyksissä ota tarvittaessa yhteyttä kirkkoherranvirastoon.

Vehmaan seurakunnan kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto

Y-tunnus:                  0144563-4

osoite:                       Kirkonkyläntie 220, 23210 Vehmaa

puhelin:                     02 4331 011

Kirkkoherranviraston ja taloustoimiston aukioloaika

Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto on avoinna tiistaisin klo 9.00 - 13.00.

Muina aikoina palvelemme sopimuksen mukaan.

Vehmaan seurakunnan laskutustiedot

Verkkolaskut

Vehmaan seurakunta vastaanottaa ostolaskut verkkolaskuina. Tavoitteenamme on, että saisimme jatkossa kaikilta toimittajilta vain verkkolaskuja.

Verkolaskuosoite:

Ostolaskujen vastaanottaja

Vehmaan seurakunta

Verkkolaskuosoite  003701445634
 Verkkolaskuoperaattori  CGI
 Välittäjätunnus  003703575029

Huomioithan, että verkkolaskuosoite on vain laskuja varten, siihen ei voi lähettää esim. tavarantoimitukseen tai mainontaan liittyviä raportteja tai asiakirjoja.

Sähköpostilaskut

Jos lähetät laskun sähköpostilla, lähetä lasku ao. osoitteeseen, josta lasku siirtyy sähköiseen järjestelmäämme. Älä käytä Vehmaan seurakunnan sähköpostia laskujen lähettämiseen.

Laskutusosoite sähköpostilaskuille:

kkr.pl5018@xbs-salo.com

Paperilaskut

Mikäli sinun ei ole mahdollista lähtää verkkolaskua tai sähköpostilaskua, postita lasku alla olevaan osoitteeseen, josta lasku siirtyy järjestelmäämme.

Älä käytä laskujen lähetysosoitteena seurakunnan omaa osoitetta.

Laskutusosoite paperilaskuille:

Kirkon palvelukeskus /
Vehmaan seurakunta
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Palkkioiden laskutus

Mikäli sinulla ei ole y-tunnusta tai muutoin laskutat esim. esiintymisen verokortilla, toimita tiedot palkkion maksamisesta taloustoimistoon.

Palkkion maksua varten tarvitaan:

• palkkion saajan nimi
  • henkilötunnus
  • postiosoite
  • tilinumero
  • verokortti

Tiedot voi toimittaa sähköpostitse osoitteeseen vehmaan.seurakunta@evl.fi tai postitse osoitteella Vehmaan seurakunta, Kirkonkyläntie 220, 23210 Vehmaa.

Ohjeita laskutukseen

• Verkkolaskun laskutusformaatin tulee verkkolaskulain velvoitteen mukaisesti olla Finvoice 3.0 tai TEAPPSXML3.0 -formaatteja

• Lisätietoja laskutusformaateista löytyy osoitteesta https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2019/20190241Linkki avautuu uudessa välilehdessä

• Voimassa olevan laskutusosoitteen tulee aina näkyä laskun kuvalla kaikissa laskutusmuodoissa eli sekä verkko- että paperilaskuja lähettäessä.

• Skannauskeskus ei voi käsitellä paperilaskua, jos laskun kuvalla ei ole virallista laskutusosoitetta

Toimittajaportaali