Tule mukaan seurakunnan toimintaan ja tilaisuuksiin ajatuksinesi ja kysymyksinesi. Olkoon seurakuntamme yhteisö, jossa kaikilla on mahdollisuus rakentua ja rakentaa.

Aikuisille on tarjolla on niin säännöllistä toimintaa kuin erilaisia tapahtumia, joissa tarjoutuu mahdollisuuksia rukoukseen ja keskusteluun.

Vapaaehtoisille on tilaa niin jumalanpalvelusten toteuttamisessa, musiikin parissa kuin monissa käytännön tehtävissä ja järjestelyissä.

Vasemman reunan palkista löydät tarkempia tietoja tapahtumista ja piireistä. Kuorot ja muut musiikkiryhmät löydät Musiikki-välilehdeltä.

Tukea keskustelusta

Elämässä saattaa tulla eteen vaikeita aikoja, jolloin kaipaa henkistä ja hengellistä tukea. Seurakunta voi olla tukena niin henkisissä, hengellisissä kuin aineellisissa ongelmissa.Voit ottaa yhteyttä kirkkoherra Outi Tukia-Takalaan tai diakoni Tuija Suomiseen ja pyytää ajan henkilökohtaista keskustelua varten.