Esirukouspyyntö

Halutessasi voit pyytää esirukousta niiden ihmisten tai asioiden puolesta, joista kannat huolta.

Voit kirjoittaa nimettömänä esirukousaiheesi oheiselle lomakkeelle. Muistathan, että sähköposti jolla esirukousaiheesi välittyy, ei ole täysin suojattu tapa lähettää esirukouspyyntöä. Sen vuoksi älä kirjoita viestiin mitään henkilö- tai yhteystietoja.

Voit pyytää myös pyytää esirukousta suoraan seurakunnan työntekijöiltä tai voit jättää kirjallisen pyynnön kirkon tai Vinkkilän seurakuntatalon eteisessä olevaan rukouslaatikkoon.

Esirukousaiheesi toimitetaan rukoiltavaksi seurakunnan kokoontumiseen, useimmiten sunnuntain jumalanpalvelukseen, jolloin ne otetaan huomioon seurakunnan yhteisessä esirukouksessa.