Tervetuloa päiväkerhoon!

Päiväkerhoissa edistetään lasten kasvu-, kehitys- ja oppimisedellytyksiä ikäkauteen sopivalla tavalla. Kerhossa lapsi saa leikkiä samanikäisten lasten kanssa ja opetella ryhmässä toimimisen taitoja.

Kerhojen päiväohjelma sisältää niin vapaata leikkiä kuin ohjattua toimintaa. Kerhossa on joka kerta myös aamupiiri, johon sisältyy hartaushetki. Eväshetken aikana lapset syövät omat, pienet eväänsä. Kerhon päätteeksi ulkoillaan, ja sieltä on aika lähteä kotiin.

Kerhotoiminta on suunnitelmallista, koteihin jaetaan aina kuukausitiedote.

Päiväkerho kokoontuu Vinkkilän seurakuntatalolla neljä kertaa viikossa maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9-12.30. Kerhon kevätkausi alkaa 10.1.2022 ja päättyy 24.5.2022.

Lukuvuonna 2021 - 2022 päiväkerhot jatkuvat yhtenä ryhmänä, joka on tarkoitettu 2-5-vuotiaille lapsille.

Päiväkerhot toimivat Vehmaan seurakunnan järjestämänä. Lapset voivat osallistua toimintaan 2 -4 kertaa viikossa. Kerhomaksu on lukukaudessa 50e / 2 pv, 80 e / 3-4pv. Sisaralennus 25%.

Huom! Lapsen päiväkerhopaikka edellyttää kerhopaikan hakemista! Uudet kerholaiset aloittavat pääsääntöisesti syksyllä, mutta paikkoja voi kysellä pitkin vuotta.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset srk:n lastenohjaaja Marika Runola puh. 0440 332 070.

PERHEKERHO

Perhekerho tarjoaa virkistystä, viihtymistä ja virikkeitä lapsille ja aikuisille. Sinne voi tulla kaiken ikäiset lapset vauvoista kouluikäisiin yhdessä vanhemman, isovanhemman tai muun aikuisen kanssa.

Syksyllä 2022 seurakunta järjestää iltaperhekahvilan yhteistyössä MLL Vehmaan yhdistyksen kanssa. Perhekerho kokoontuu 5.9. alkaen maanantaisin klo 17.00-19.00 Vinkkilän seurakuntatalolla (Jampintie 10).

Perhekerhon vetovastuussa vuorottelevat seurakunnan työntekijät ja vapaaehtoiset.

Perhekerhossa saa jakaa ajatuksia ja tunteita lapsiperheiden arjen ongelmista ja vanhemmuudesta. Lapset löytävät leikkiseuraa ja vanhemmat vertaisseuraa.

Perhekerhossa ohjelmaa tarjotaan vuoroin keskustelun ja vapaan yhdessäolon, vuoroin ohjatun leikin ja askartelun muodossa. Ohjelmallisen hetken jälkeen kerhossa on tarjolla iltapalaa hintaan 2 € /perhe.

Margareetan Mukulat

Hei, laulamisesta ja soittamisesta innostunut koululainen, tyttö ja poika!

Vehmaan seurakunnan lapsikuoro Margareetan Mukulat harjoittelee tiistaisin klo 17 – 17.45 Vinkkilän seurakuntatalolla. Tule mukaan!