Kirkkokuoro

Kirkkokuoron harjoitukset tiistaisin klo 18.30 – 20 Vinkkilän srk-talossa.

Valttejamme ovat mm. ilo oppia uutta, halu palvella seurakuntaa, nuorekkuus ja mahtava joukkuehenki. Olemme avoimia kaikille kirkkomusiikin tyyleille.

Hyvän äänen ja sävelkorvan omaavat uudet laulajat ovat aina tervetulleita joukkoomme!

Syksyn 2021 ensimmäiset kuoroharjoitukset järjestetään tiistaina 24.8. Seurakunnan tilaisuudet pyritään toteuttamaan terveysturvallisesti voimassa olevat viranomaisten ohjeet huomioiden.

Laulupaja

Laulupaja on leppoisaa yhteislaulua ja yhdessäoloa joka kuun 1. ja 3. keskiviikkoina klo 14-14.45. Ensimmäinen kerta on kirkossa ke 20.9.

Tutustutaan uusiin lauluihin ja lauletaan vanhoja tuttuja sävelmiä. Laulukirjoina toimivat mm. virsikirja ja Viisikielinen.

Laulupajassa laulu soi ja mieli virkistyy! Toisinaan palvelemme lauluillamme mm. laitoksissa pidettävissä ehtoollishartauksissa ja juhlissa.