Margareetan Mukulat

ti 2.4. klo 17.00 – ti 2.4. klo 17.45

Vinkkilän seurakuntatalo

Lapsikuoro Margareetan Mukulat kouluikäisille.

Margareetan Mukulat on Vehmaan seurakunnan lapsikuoro, joka on tarkoitettu alakouluikäisille. Kuoro harjoittelee Vinkkilän seurakuntatalolla tiistaisin klo 17 - 17.45.

Kuorossa lauletaan yksi- ja kaksiäänistä ohjelmistoa, joka koostuu enimmäkseen lastenlauluista ja hengellisistä sävelmistä.
Kuorolaisilta edellytetään lauluintoa sekä kykyä toimia ryhmässä. Kuoro esiintyy seurakunnan eri tilaisuuksissa.

Kuoroa johtaa kanttori Hanna Pishro.

Margareetan Mukulat on nimetty Vehmaan kirkon suojeluspyhimyksen Pyhän Margareetan mukaan.

Syksystä 2017 Margareetan Mukulat on kuulunut valtakunnalliseen Jippii!-kuoro-organisaatioon. Kuoro tekee myös yhteistyötä lähiseudun muiden lapsikuorojen kanssa, mistä esimerkkinä kesäiset lasten laululeirit Myllyjärven leirimajalla jo vuodesta 2019 alkaen.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille