Tervetuloa mukaan seurakunnan toimintaan!

Vehmaan seurakunnassa on tekemistä kaikenikäisille. Kristillinen kirkko ja seurakunta on hengellinen yhteisö, jossa on paikka juuri sinulle. Älä siis turhaan pidä itseäsi vieraana, vaan ota rohkeasti oma paikkasi Vehmaan seurakuntalaisten joukossa.

Jumalanpalveluselämä

• Jumalanpalvelukset Vehmaan Pyhän Margareetan kirkossa sunnuntaisin ja pyhäpäivinä klo 10.
    Jumalanpalvelus järjestetään pääsääntöisesti messuna eli ehtoollisjumalanpalveluksena; sanajumalanpalvelus järjestetään n. kerran kuussa.
    Erityisiä perhekirkkoja järjestetään mm. kynttilänpäivänä, palmusunnuntaina, mikkelinpäivänä ja joulun aikaan. Kaksi kertaa vuodessa järjestämme metsäkirkon Rahkmalassa, ja heinä-elokuussa vietetään kansanlaulukirkkoa.

• Hartaudet Margareeta-kodissa joka kuun 1. ja 3. keskiviikkona

Säännöllisesti kokoontuvat ryhmät

• Tiistaipiiri  parillisten viikkojen tiistaina klo 13.

• Käsityöpiiri Vantus  parittomien viikkojen tiistaina klo 13.

• Margareetan Mukulat -lapsikuoro tiistaisin klo 17-17.45.

• Kirkkokuoro  tiistai-iltaisin klo 18.30-20 Huom! KIRKOSSA

• Digikahvila kerran kuussa torstaisin klo 9.30-11.

• Laulupaja pari kertaa kuussa KIRKOSSA ja Margareeta-kodissa tiistaisin 13.30. Katso ajat tapahtumakalenterista

Ryhmät kokoontuvat Vinkkilän seurakuntalossa (Jampintie 10). Kesä-elokuussa ryhmät ovat tauolla, ja jatkuvat jälleen syyskuussa.

Jumalanpalvelusten, hartaushetkien ja säännöllisten ryhmien lisäksi seurakunnassa järjestetään mm. konsertteja, leirejä, retkiä, perhetapahtumia, tempauksia ja monenlaista vapaaehtoistyötä.

Tarkemmat tapahtumatiedot löytyvät tapahtumakalenterista.