Musiikki Vehmaan seurakunnassa

Musiikki on tärkeä osa jumalanpalveluksia ja muuta seurakuntaelämää. Voit tulla laulamaan yhdessä tai vain olemaan ja kuuntelemaan. Seurakunnassa musiikki on myös kiitosta ja rukousta - tapa kokea Jumalan läsnäoloa.  Kaikki musisoinnista kiinnostuneet ovat tervetulleita rikastuttamaan seurakuntamme musiikkielämää!

TULE MUKAAN LAULAMAAN - MUSIIKKIRYHMÄMME OVAT ILMAISIA!

Vehmaan seurakunta järjestää musiikkitoimintaa kaikenikäisille, niin vasta-alkajille kuin konkareille. Seurakunnan kirkkokuoro sekä lapsikuoro Margareetan Mukulat harjoittelevat säännöllisesti tiistai-iltaisin ja avoin laulupaja kuun 1. ja 3. keskiviikkona. Myös uudet laulajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan toimintaan!

Kuoroja johtaa ja seurakunnan musiikkitoiminnasta vastaa kanttori, MuM Sirkku-Liisa Niemi. Lisätietoja kuorojen toiminnasta löytyy sivuvalikosta. Kuorojen lisäksi seurakunnan musiikkielämää virkistävät mukanaolollaan monet vapaaehtoiset muusikot.

Niin Vehmaan kirkko kuin Vinkkilän seurakuntatalo toimivat erinomaisesti konserttipaikkoina. Kanttori toimii seurakunnan yhteyshenkilönä konserttien järjestämisessä.

Lapsikuorolaiset selkä päin kahdessa rivissä, kanttori pianon ääressä ohjaamassa kuorolaisia.
Lapsikuoro Margareetan Mukulat harjoittelee Vinkkilän seurakuntatalolla kanttorin johdolla.