Tietosuoja

EU:n yleistä tietosuoja-asetusta sovelletaan 25.5.2018 alkaen henkilötietojen käsittelyssä. Vehmaan seurakunta toimii rekisterinpitäjänä asiakaspalvelumme edellyttämissä järjestelmissä. Jokainen rekisteröity henkilö voi tarkistaa rekisteristä itseään koskevat tiedot.

Tietosuojaseloste on kunkin yksittäisen rekisterin tietosisältöä, tietojen käsittelyn oikeusperusteita sekä käyttötarkoituksia kuvaava dokumentti.
Työssämme käytettävien tietojärjestelmien tietosuojaselosteet ovat nähtävissä kirkkoherranvirastossa, Kirkonkyläntie 220, 23210 Vehmaa

Vehmaan seurakunnan tietosuojavastaavan yhteystiedot: tietosuojavastaava.ahk@evl.fi.

Tietosuojasta seurakunnissa löytyy lisää tietoa Suomen evankelis-luterilaisen kirkon tietosuojasivulta tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Rekisteröidyllä on oikeus

• saada pääsy omiin tietoihisi ja tarkastaa itseäsi koskevat käsittelemämme henkilötiedot
  • vaatia henkilötietojesi oikaisemista, tietojen täydentämistä tai poistamista
  • peruuttaa suostumuksesi ja vastustaa henkilötietojesi käsittelyä niiltä osin, kuin henkilötietojesi käsittely perustuu antamaasi suostumukseen
  • vaatia henkilötietojesi käsittelyn rajoittamista tai vastustaa käsittelyä sekä oikeutta siirtää tiedot järjestelmästä toiseen
  • tehdä valitus asianomaiselle valvontaviranomaiselle taikka, jos katsot, että emme ole käsitelleet henkilötietojasi soveltuvan tietosuojalainsäädännön mukaisesti
  • tehdä pyyntö tietojen tarkistuksesta ja muutoksista kirjallisena ja toimittaa se Mynämäen kirkkoherranvirastoon.

Tietopyyntö

Voit tehdä tietopyynnön itseäsi koskevista henkilötiedoista asioimalla Vehmaan kirkkoherranvirastossa. Pyyntö tehdään kirjallisesti ja toimitetaan henkilökohtaisesti kirkkoherranvirastoon. Varauduthan todistamaan henkilöllisyytesi. Tietopyyntölomakkeita on saatavilla kirkkoherranvirastosta. Tiedot toimitetaan aina kirjallisesti.

Vehmaan kirkkoherranvirasto
Kirkonkyläntie 220, 23210 Vehmaa
Avoinna ti ja ke klo 9-13.

KIRKKOHERRANVIRASTO JA TALOUSTOIMISTO

Kirkonkyläntie 220, 23210 Vehmaa