Margareetan Mukulat - kuoro alakouluikäisille
aloittaa syyskautensa tiistaina 5.9.

Margareetan Mukulat on Vehmaan seurakunnan lapsikuoro, joka on tarkoitettu alakouluikäisille. Kuoro harjoittelee Vinkkilän seurakuntatalolla tiistaisin klo 17 - 17.45.

Kuorossa lauletaan yksi- ja kaksiäänistä ohjelmistoa, joka koostuu enimmäkseen lastenlauluista ja hengellisistä sävelmistä.

Kuorolaisilta edellytetään lauluintoa sekä kykyä toimia ryhmässä. Kuoro esiintyy seurakunnan eri tilaisuuksissa.

Kuoroa johtaa kanttori Sirkku Niemi

Syksyn 2023 ensimmäinen esiintyminen on mikkelinpäivänä 1.10. klo 10 Enkelikirkossa, (tule aamulla jo 9.15) johon mennessä saamme uudet, Kaisa-mummun ompelemat esiintymisasut.

Harjoitus on tiistaisin,

paitsi ei ti 14.11.

Syyslomalla 17.10. KIRKOSSA urkuihin tutustuminen.

Margareetan Mukulat on nimetty Vehmaan kirkon suojeluspyhimyksen Pyhän Margareetan mukaan.

Syksystä 2017 Margareetan Mukulat on kuulunut valtakunnalliseen Jippii!-kuoro-organisaatioon. Kuoro tekee myös yhteistyötä lähiseudun muiden lapsikuorojen kanssa, mistä esimerkkinä kesäiset lasten laululeirit Myllyjärven leirimajalla jo vuodesta 2019 alkaen.

Margareetan Mukulat syksyllä 2022

Harjoitukset alkavat tiistaina 23.8. klo 17 Vinkkilän srk-talolla

Esiintymiset:

• su 6.8. klo 10 kouluun lähtevien siunauskirkko kirkossa
  • Su 1.10. Mikkelinpäivän enkelikirkko Vehmaan kirkossa
  • ti 17.10. ei harjoitusta, mutta voit tulla tutustumaan kirkkoon urkuihin
  • Joulunavaustempaus Vinkkilässä
  • Su 3.12.. Koko perheen Hoosianna-kirkko 1. adventtisunnuntaina klo 10 Vehmaan kirkossa
  • Ti 6.12. Vehmaan kunnan ja seurakunnan itsenäisyyspäiväjuhla srk-talossa

Lapsikuoro esiintyy hirsiseinäisen leirimajan edustalla, säestäjinä kanttorit (piano ja harmonikka).
Vehmaan ja Nousiaisten seurakuntien yhteinen lasten laululeiri Myllyjärven leirimajalla kesällä 2022.
Teksti