Digikahvila

to 18.4. klo 9.30 – to 18.4. klo 11.00
Digikahvilasta saa ohjausta ja neuvontaa älylaitteiden käyttöön.

Vinkkilän seurakuntatalo

Tervetuloa mukaan yhteiselle opintielle digimaailmaan!

Kaikki älypuhelimia, tabletteja ja tietokoneita käyttävät sekä niistä kiinnostuneet ovat tervetulleita seurakunnan Digikahvilaan. Kahvila on avoinna kevätkaudella torstaisin 25.1., 22.2., 21.3., 18.4. ja 23.5 klo 9.30–11. Tällöin on mahdollista saada opastusta älylaitteiden käyttöön ja vinkkejä hankintaan. Kahvikupin äärellä voidaan keskustella erilaisista huolista ja tietty onnistumisista älylaitteisiin liittyen. Digikahvilapalvelu on maksutonta. Vinkkilän seurakuntatalolla palveluohjaamassa on Turun Seudun Omaishoitajat ry:stä Tutuks -digihankkeen työntekijä Katariina Oso ja menossa mukana on myös Tuija-diakoni.

Voit tulla kuulemaan ja oppimaan älylaitteista vaikkei ns. omia tietoteknisiä murheita olisikaan – niin yksilö kuin ryhmäohjausta! Tervetuloa mukaan yhteiselle opintielle digimaailmaan!

diakoni
Jampintie 10
23200 Vinkkilä

Diakonin tehtäviin kuuluvat diakoniatyö, lähetystyö ja nuorisotyö sekä näihin työaloihin liittyvä tiedottaminen ja vapaaehtoistyö.