Kirpputori

la 4.5. klo 10.00 – la 4.5. klo 14.00
Kirpputori järjestetään seurakuntatalon pihamaalla, jossa on laaja nurmialue.

Vinkkilän seurakuntatalo

Keväistä kirpputorihuumaa seurakuntatalon pihamaalla lauantaina 4.5. klo 10-14. Tapahtuman järjestää seurakunnan palvelutiimi yhteisvastuun, nuorisotyön, lähetystyön sekä diakoniatyön hyväksi.

Kirpputoritapahtuma järjestetään seurakuntatalon pihamaalla la 4.5. klo 10–14 (Jampintie 10). Sadesäällä tapahtuma toteutetaan sisätiloissa seurakuntatalolla.

Myyntiä varten osallistujien tulee varata paikka ja jokaisella myyjällä on tarvittaessa oma pöytä / myyntialusta. Myyjillä on paikkamaksu 10 € sekä mahdollisesta myyntituotosta toivotaan yhteisvastuulle n. 10 %. Varaukset ja lisätiedot: diakoni Tuija Suominen p. 044 033 2515.

Jotta tapahtuma onnistuu hyvin, tarvitaan myyjiä ja itse H-hetkellä ostajia ja osallistujia! Tapahtumassa myynnissä myös makkaraa ja kahvia herkkuineen. Kaikki innolla mukaan kivaan ja reippaaseen kevättouhuun!

Tervetuloa :)

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

diakoni
Jampintie 10
23200 Vinkkilä

Diakonin tehtäviin kuuluvat diakoniatyö, lähetystyö ja nuorisotyö sekä näihin työaloihin liittyvä tiedottaminen ja vapaaehtoistyö.